-30% NA WYBRANE PRODUKTY Z KODEM: SALE

Historia marki

1994. Tak to się
wszystko zaczęło

 

 

Rok 1994. Edyta Górniak na Eurowizji zajmuje 2. miejsce. W telewizji można obejrzeć pierwsze odcinki Śmiechu warte, Familiady czy Mody na sukces. Do kin wchodzą Król Lew i Pulp Fiction, a na rynku pojawia się pierwsza konsola PlayStation.

 

W tym szalonym i dziwnym roku ma miejsce jeszcze jedno wydarzenie – ponad ćwierć wieku temu do Polski przyjechały pierwsze Kuboty. Sprzedawane na lokalnych targowiskach szybko zdobyły serca milionów Polaków.

Historia zaklęta w klapkach

Klapki sprowadzane z dalekich Chin przez dwudziestokilkuletnich Dorotę i Wiesława musiały przebyć długą drogę. Pakowane w jutowe worki na dworcu w Pekinie buty przemierzały koleją transsyberyjską dziesiątki tysięcy kilometrów, by dotrzeć do Polski. Centrum, z którego klapki rozjeżdżały się po targowiskach całego kraju było niewielkie miasto w województwie kujawsko-pomorskim – Skępe.

 

Niewiele było trzeba, aby klapki Kubota stały się fenomenem. Mimo braku ogromnych budżetów marketingowych czy zakrojonej na szeroką skalę kampanii promocyjnej buty te uwielbiane były w całej Polsce. Oprócz niskiej ceny i wygody użytkowania, nie można było odmówić im specyficznego uroku.

 

Klasyczny granatowy klapek z charakterystycznym zapięciem na rzep traktowany jest dziś niemal jak synonim lat 90. Z biegiem lat zmienił się jednak rynek, zmieniła się również moda. Sprawiło to, że Klapki Kubota na wiele lat zniknęły z rynku… do czasu.

Historia zaklęta w klapkach

 

Klapki sprowadzane z dalekich Chin przez dwudziestokilkuletnich Dorotę i Wiesława musiały przebyć długą drogę. Pakowane w jutowe worki na dworcu w Pekinie buty przemierzały koleją transsyberyjską dziesiątki tysięcy kilometrów, by dotrzeć do Polski. Centrum, z którego klapki rozjeżdżały się po targowiskach całego kraju było niewielkie miasto w województwie kujawsko-pomorskim – Skępe.

 

Niewiele było trzeba, aby klapki Kubota stały się fenomenem. Mimo braku ogromnych budżetów marketingowych czy zakrojonej na szeroką skalę kampanii promocyjnej buty te uwielbiane były w całej Polsce. Oprócz niskiej ceny i wygody użytkowania, nie można było odmówić im specyficznego uroku.

 

Klasyczny granatowy klapek z charakterystycznym zapięciem na rzep traktowany jest dziś niemal jak synonim lat 90. Z biegiem lat zmienił się jednak rynek, zmieniła się również moda. Sprawiło to, że Klapki Kubota na wiele lat zniknęły z rynku… do czasu.

Historia zaklęta w klapkach

Klapki sprowadzane z dalekich Chin przez dwudziestokilkuletnich Dorotę i Wiesława musiały przebyć długą drogę. Pakowane w jutowe worki na dworcu w Pekinie buty przemierzały koleją transsyberyjską dziesiątki tysięcy kilometrów, by dotrzeć do Polski. Centrum, z którego klapki rozjeżdżały się po targowiskach całego kraju było niewielkie miasto w województwie kujawsko-pomorskim – Skępe.

 

Niewiele było trzeba, aby klapki Kubota stały się fenomenem. Mimo braku ogromnych budżetów marketingowych czy zakrojonej na szeroką skalę kampanii promocyjnej buty te uwielbiane były w całej Polsce. Oprócz niskiej ceny i wygody użytkowania, nie można było odmówić im specyficznego uroku.

 

Klasyczny granatowy klapek z charakterystycznym zapięciem na rzep traktowany jest dziś niemal jak synonim lat 90. Z biegiem lat zmienił się jednak rynek, zmieniła się również moda. Sprawiło to, że Klapki Kubota na wiele lat zniknęły z rynku… do czasu.

KUB Historia_2021.01_KubotaLeopardPremiumKlapki_MobileDesktop_872x837 KUB Historia_2021.01_KubotaLeopardPremiumKlapki_MobileDesktop_872x837

2018. Reaktywacja marki

Czwórka przyjaciół z Łodzi reaktywowała w 2018 roku markę Kubota. Następnie, wraz z Dorotą i Wiesławem oraz ich synami, wspólnie zaczęli pisać nowy rozdział tej niezwykle barwnej historii.

 

Klapki Kubota ponownie zaczęły gościć na stopach Polaków – tym razem w zupełnie innym wydaniu. Wprowadzono do sprzedaży nowy, skórzany model, zaprojektowany i produkowany w Polsce, zgodnie z zasadami ruchu Fashion Revolution – Kubota Premium.

 

O marce zaczęło robić się coraz głośniej (o reaktywacji pisało ponad 100 czasopism i gazet, a w mediach społecznościowych informacja o powrocie Kuboty dotarła do ok. 8 milionów osób), czy to za sprawą kolaboracji ze znanymi artystami i markami (Tede, Netflix), czy złotych klapków Kubota Premium. Był to jednak zaledwie początek…

2019. 25-te urodziny

 

Rok symboliczny. Kubota ze względu na huczne obchody 25-lecia istnienia firmy, przywraca do sprzedaży kultowe klapki na rzep. Dostępne w wielu wersjach kolorystycznych, na nowo zaskarbiły sobie sympatię Polaków.

 

Kubota weszła na wysokie obroty również w innych obszarach. Ambasadorami marki zostają Make Life Harder! Ponadto sklep internetowy dorobił się nowego wydania. Nowa, lepsza, bardziej zaawansowana i dopasowana do potrzeb marki technologia zastąpiła stare rozwiązanie, gwarantując szybkość i wygodę zakupów.

 

 

KUB Historia_2021.01_KubotaCzarneRzep_MobileDesktop_872x837 KUB Historia_2021.01_KubotaCzarneRzep_MobileDesktop_872x837

Rośniemy w siłę i pomagamy jednocześnie

Ważnym punktem 2019 roku była pierwsza współpraca z siecią sklepów Biedronka – klapki Rzep sprzedawane były w promocyjnej cenie 19.99 złotych. To był strzał w dziesiątkę, a klapki rozeszły się na pniu. To oznaczało, że akcję należy powtórzyć – co wydarzyło się już kilka miesięcy później. Do tej pory współpraca z Biedronką trwa i mamy nadzieję, że ten stan rzeczy nie ulegnie zmianie. 

 

Załoga Kuboty to ludzie, którzy wierzą w społeczną odpowiedzialność biznesu. Rok 2019 pozwolił na zaangażowanie w różne inicjatywy społeczne i charytatywne. Wspólnie z naszymi przyjaciółmi z TAKA PARA Kubota stworzyła tęczowe Klapki Premium, z których część dochodu przekazywaliśmy (i nadal przekazujemy) na KPH – organizację wspierającą osoby LGBT+. Rozpoczęła się współpraca m.in. z MONARem, WOŚP, DKMS oraz Movember Polska. Tym samym praca charytatywna na dobre weszła do DNA odnowionej Kuboty. 

 

Klapki Kubota z logo Twojej firmy? To możliwe właśnie od roku 2019! Doceniane przez firmy, wręczane zaufanym klientom i oddanym pracownikom są świetnym podarunkiem na każdą firmową okazję. Personalizowane klapki trafiły do znanych i lubianych – YouTube, Suntago, JustJoinIT, WOŚP, Bolt i wielu, wielu innych.

2020 – Pora na premiery

Nie zwalniamy tempa

 

Choć dla całego świata raczej smutny i przede wszystkim pandemiczny, dla Kuboty okazał się być okresem najbardziej dynamicznym do tej pory. Do oferty – nie bez problemów spowodowanych koronawirusem – trafiło wiele produktów, nazywanych całościowo „Kolekcją 2020”.

 

Klapki basenowe (Basic, Aztec i Bolt), casualowe (Cross, Stripes, Killer) i wiele więcej podbiły polski rynek obuwniczy. Nieoczywiste projekty i wysoka jakość wykonania to cechy, które skumulowały się w ostatniej, najważniejszej premierze tego roku – klapkach Pro. Choć to oficjalnie „basenówka”, to doceni ją każdy sportowiec oraz wszyscy Ci, którzy jakość stawiają na pierwszym miejscu. Robione ręcznie przez polskich szewców, wykonane z materiałów wysokiej jakości potrafią pozytywnie zaskoczyć na niemal każdym kroku – nawet najmniejszym. Ciekawostką niech będzie to, że to jedyne klapki basenowe produkowane w Polsce!

 

Oprócz poszerzenia asortymentu w gałęzi obuwniczej, w sprzedaży pojawiły też nowe modele skarpet (w tym stopki, o które fani marki prosili w licznych wiadomościach), akcesoria (takie jak kapelusze bucket hat, które rozeszły się w astronomicznym tempie) czy gadżety (jeśli myślisz, że widziałeś wszystko, to zobacz podstawkę na kieliszki w kształcie klapka).

Nie zwalniamy tempa

 

Choć dla całego świata raczej smutny i przede wszystkim pandemiczny, dla Kuboty okazał się być okresem najbardziej dynamicznym do tej pory. Do oferty – nie bez problemów spowodowanych koronawirusem – trafiło wiele produktów, nazywanych całościowo „Kolekcją 2020”.

 

Klapki basenowe (Basic, Aztec i Bolt), casualowe (Cross, Stripes, Killer) i wiele więcej podbiły polski rynek obuwniczy. Nieoczywiste projekty i wysoka jakość wykonania to cechy, które skumulowały się w ostatniej, najważniejszej premierze tego roku – klapkach Pro. Choć to oficjalnie „basenówka”, to doceni ją każdy sportowiec oraz wszyscy Ci, którzy jakość stawiają na pierwszym miejscu. Robione ręcznie przez polskich szewców, wykonane z materiałów wysokiej jakości potrafią pozytywnie zaskoczyć na niemal każdym kroku – nawet najmniejszym. Ciekawostką niech będzie to, że to jedyne klapki basenowe produkowane w Polsce!

 

Oprócz poszerzenia asortymentu w gałęzi obuwniczej, w sprzedaży pojawiły też nowe modele skarpet (w tym stopki, o które fani marki prosili w licznych wiadomościach), akcesoria (takie jak kapelusze bucket hat, które rozeszły się w astronomicznym tempie) czy gadżety (jeśli myślisz, że widziałeś wszystko, to zobacz podstawkę na kieliszki w kształcie klapka).

Nie zwalniamy tempa

 

Choć dla całego świata raczej smutny i przede wszystkim pandemiczny, dla Kuboty okazał się być okresem najbardziej dynamicznym do tej pory. Do oferty – nie bez problemów spowodowanych koronawirusem – trafiło wiele produktów, nazywanych całościowo „Kolekcją 2020”.

 

Klapki basenowe (Basic, Aztec i Bolt), casualowe (Cross, Stripes, Killer) i wiele więcej podbiły polski rynek obuwniczy. Nieoczywiste projekty i wysoka jakość wykonania to cechy, które skumulowały się w ostatniej, najważniejszej premierze tego roku – klapkach Pro. Choć to oficjalnie „basenówka”, to doceni ją każdy sportowiec oraz wszyscy Ci, którzy jakość stawiają na pierwszym miejscu. Robione ręcznie przez polskich szewców, wykonane z materiałów wysokiej jakości potrafią pozytywnie zaskoczyć na niemal każdym kroku – nawet najmniejszym. Ciekawostką niech będzie to, że to jedyne klapki basenowe produkowane w Polsce!

 

Oprócz poszerzenia asortymentu w gałęzi obuwniczej, w sprzedaży pojawiły też nowe modele skarpet (w tym stopki, o które fani marki prosili w licznych wiadomościach), akcesoria (takie jak kapelusze bucket hat, które rozeszły się w astronomicznym tempie) czy gadżety (jeśli myślisz, że widziałeś wszystko, to zobacz podstawkę na kieliszki w kształcie klapka).

Sony x Kubota,
ale … że co?

 

Rok 2020 był również owocny w wydarzenia marketingowe. Głośna współpraca z Sony ❤️, która zaskoczyła swoją popularnością obie strony, rekordowe zasięgi z okazji wsparcia środowiska LGBT+ i szerokie wsparcie polskiego sportu (Kubota została oficjalnym partnerem kilkunastu związków oraz wydarzeń sportowych) zaowocowały najlepszym rokiem w historii marki pod niemal każdym względem.

 

To wszystko stanowi idealny przyczółek do podboju kolejnego, 2021 roku. A plany na początek nowej dekady są wyjątkowo ambitne. Śledź nas na naszych socialach!