Zapisz się do newslettera i zdobądź 10% zniżki

Darmowa dostawa przy zamówieniach powyżej 150 zł

Najbardziej znana marka klapków

Kubota to polski lovebrand obuwniczo-odzieżowy z niemal 30-letnią historią, którego rozpoznawalność wśród Polaków wynosi aż 70%.

Zgodnie z hasłem przewodnim „Kubota to nie klapki, to styl życia”, wymyślonym przez fanów, rolą marki jest dawanie radości, poszukiwanie twórczych kontrastów oraz afirmacja otwartości. Na gruncie organizacyjnym oznacza to, że Kubota jest prężnie rozwijającą się organizacją, którą tworzy zespół zaangażowanych pasjonatów.

To podejście w pełni przekłada się na sukcesy spółki – w listopadzie 2022 roku Kubota S.A. zadebiutowała na rynku NewConnect, otwierając tym samym nowy rozdział w historii marki.

Od 2023 roku Spółka jest również członkiem największego polskiego stowarzyszenia producentów artykułów reklamowych – Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych.

Historia marki

Pierwsze klapki Kubota pojawiły się w sprzedaży w 1994 roku i niewiele było trzeba, aby stały się fenomenem. Mimo braku ogromnych budżetów marketingowych czy zakrojonej na szeroką skalę kampanii promocyjnej, charakterystyczne obuwie szybko podbiło serca Polaków. Klasyczny granatowy klapek z zapięciem na rzep traktowany jest dziś niemal jak synonim lat 90 w Polsce.

Kubota teraz

Kubota od 1994 roku prowadzi działalność w segmencie sprzedaży detalicznej oraz hurtowej obuwia, odzieży oraz akcesoriów.

Sprzedaż w segmencie detalicznym opiera się głównie na wolumenach generowanych przez e-Commerce, z wykorzystaniem własnego sklepu internetowego – www.kubotastore.pl – oraz platform zewnętrznych takich jak Allegro, Decathlon, Amazon, Modivo, Kaufland.de. Sprzedaż hurtowa dzieli się na kategorie produktów niepersonalizowanych oraz personalizowanych.

Nasze cele

Kubota dąży do tego, by zwiększać swoją rozpoznawalność zarówno w Polsce, jak i Europie. Oznacza to, że kultowe kuboty powinny stać się pierwszym wyborem osób planujących zakup tego rodzaju obuwia, a połączenie klapków i skarpet – trwale wpisać się w kanon mody.

Dział e-Commerce oraz sprzedaży hurtowej produktów personalizowanych to najbardziej perspektywiczne kanały dystrybucji w działalności Spółki.

Kubota realizuje usługę personalizacji już od 2019 roku, a klapki z dowolnym, wybieranym przez klientów nadrukiem, okazały się być idealnym gadżetem, wręczanym z różnych okazji zarówno najważniejszym klientom, jak i pracownikom firm.

W ostatnich latach personalizowane klapki trafiły do znanych i lubianych brandów, takich jak TikTok, Canon, Costa Coffee, MSI, LOT, KFC.

Zaufali nam: