FAQ

ZAMÓWIENIA / DOSTAWA / PŁATNOŚCI

  • Gdzie znajduje się moja przesyłka?

Paczka kurierska Kurier 48 powinna trafić do Ciebie najpóźniej w przeciągu 48h od momentu wysłania. Jeśli nadal jej nie ma, sprawdź co się z nią dzieje wpisując numer przesyłki w wyszukiwarce: http://emonitoring.poczta-polska.pl/

  • Jaki jest mój numer przesyłki?

Na maila podanego przy zamówieniu, wysłamy mail z potwierdzeniem zamówienia. Jeśli go brakuje, napisz do nas. Wyślemy go ponownie.

  • Jaki jest czas oczekiwania na produkty Kubota?

Paczki wysyłamy zawsze do godz. 15 każdego dnia roboczego. Są one przygotowywane po odnotowaniu płatności za zamówienie.

Produkty Kubota ruszają potem w drogę do Ciebie i najpóźniej w przeciągu 48h powinny zostać dostarczone :)

W przypadku braku danego modelu w sklepie informujemy o tym na stronie Kubota Store.

  • Jakie są formy płatności i przesyłki w Kubota Store?

Dostępne formy płatności to przelewy on-line oraz karty płatnicze (Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro).

Przesyłki nadajemy za pośrednictwem usługi Kurier 48 Poczty Polskiej.

  • Czy w Kubota Store otrzymam darmową wysyłkę?

Oczywiście! W naszym sklepie otrzymujesz darmową dostawę na terenie Polski dla każdego zamówienia powyżej wartości 200 zł.

  • Czy Kubota Store wysyła za granicę?

Na tę chwilę realizujemy wysyłki jedynie na terenie Polski. Jeśli chcesz wykonać większe zamówienie za granicę wraz ze swoimi przyjaciółmi czy bliskimi – skontaktuj się z nami na store@kubotastore.pl.

  • Czy istnieje możliwość odbioru osobistego zamówień na www.kubotastore.pl?

Nie. Sprzedaż w sklepie www.kubotastore.pl realizujemy jedynie wysyłkowo.

  • Czy istnieje możliwość zakupu produktów Kubota stacjonarnie?

Tak. Współpracujemy z kilkoma punktami sprzedaży stacjonarnej, m.in. Distance. Listę sklepów stacjonarnych, gdzie kupisz nasze Kuboty znajdziesz na stronie STACJONARNIE.

Jesteśmy również obecni na różnego rodzaju eventach. Śledź nas na Facebooku i Instagramie, żeby być na bieżąco z wydarzeniami!

  • Czy mogę opłacić zamówienie tradycyjnym przelewem, poza systemem Waszego sklepu?

Nasz sklep obsługiwany jest przez system płatności gwarantujący bezpieczeństwo. System Blue Media oparty został na stabilnej technologii, stworzonej przez świetnych ekspertów w dziedzinie płatności on-line, dlatego zachęcamy do skorzystania z systemu Blue Media.

  • Czy mogę płacić w bitcoinach?

Obecnie nie przyjmujemy płatności za zamówienie w bitcoinach, w grę wchodzą przelewy online, Blik i karty kredytowe/debetowe.


REKLAMACJE I ZWROTY

  • Chcę dokonać zwrotu lub reklamacji. Jak postępować?

Oczywiście możesz dokonywać zwrotów i reklamacji. Wszystkie informacje na temat warunków I procedury znajdziesz TUTAJ.


WYMIANA ZAMÓWIENIA

  • Czy mogę wymienić zakupiony produkt?

Możesz dokonać wymiany klapków Kubota w przypadku, gdy zamówiony rozmiar nie jest dla Ciebie odpowiedni.

Pamiętaj, klapki nie mogą nosić żadnych śladów użytkowania, muszą mieć oryginalne opakowanie Kubota i nie mogą być zniszczone. Nie zwracamy kosztów przesyłki i nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.

Jeśli chcesz wymienić klapki na inny model, napisz do nas wiadomość na adres store@kubotastore.pl.

Nie realizujemy natomiast wymian skarpet oraz akcesoriów marki Kubota.


PRODUKTY KUBOTA - CZĘSTE PYTANIA

  • Czy sprzedajecie stare, piankowe Kuboty na rzep?

Nie :)

Na rynku pozostaje klasyczny model Kubotów, który dobrze znasz. My, z pełnym błogosławieństwem założycieli kultowej marki, wprowadzamy nowe Kuboty, które będzie wyróżniać nowoczesne wzornictwo inspirowane latami 90. oraz unikatowa jakość.

  • Czy otrzymam klapki z linii limitowanej Retro przed oficjalna premierą?

Niestety nie :)

  • Czy będą nieskórzane Kuboty?

W tym sezonie postawiliśmy na kombinację skóra naturalna + ekoskóra, natomiast w przyszłej kolekcji zastanowimy się oczywiście nad wersją 100 % Vegan :) W naszej ofercie na www.kubotastore.pl posiadamy również klasyczne skarpety i worki, szyte i wykańczane w Polsce, do których produkcji nie został użyty nawet fragment skóry ✌

  • Czy kupię u Was japonki?

Nie posiadamy w swojej ofercie japonek.

  • Jaki rozmiar klapków mam zamówić?

Tabele rozmiarów wkładek klapków Kubota znajdziesz TUTAJ.

  • Czy planujecie poszerzenie rozmiarówki?

W tym sezonie posiadamy rozmiarówki 35-45, natomiast pomyślimy nad rozszerzeniem rozmiarówki w przyszłym sezonie ✌

  • Czy posiadacie produkty dla dzieci?

Nie posiadamy klasycznej rozmiarówki dziecięcej, natomiast kilka rozmiarów posiada długość wkładki odpowiednią dla nastolatków, np. 35 EU – 22,8 cm, 36 EU – 23,4 cm, 37 EU – 23,8, 38 EU – 24,5. Tabelę rozmiarów znajdziesz  TUTAJ.

Klapki typowo dziecięce wprowadzimy do oferty być może w przyszłym sezonie.

  • Gdzie produkujecie produkty Kubota?

Wszystkie produkty marki Kubota wykonywane są w Polsce przez świetnych specjalistów. Więcej informacji znajdziesz na stronie JAKOŚĆ.

  • Z czego są zrobione produkty Kubota?

Informacje o materiałach użytych do produkcji klapków, skarpetek i akcesoriów znajdziesz na stronach produktowych. Obecnie większość klapków wykonana jest: cholewka (pasek) – ekoskóra + skóra naturalna, wkładka – skóra naturalna, podeszwa – PU.

Skład skarpetek: 82% Bawełna, 13% Poliamid, 3% Elastan, 2% Polipropylen.

Skład worków-plecaków: 100% polyester.

  • Na czym polega akcja z Fundacją DKMS?

Podjęliśmy decyzję, że 1% ze sprzedaży każdej pary klapków przekazujemy Fundacji DKMS. Więcej informacji znajdziesz TUTAJ.

  • W jaki sposób wspieracie ruch Fashion Revolution?

Gwarantujemy pełną przejrzystość produkcji oraz transparentność łańcucha dostaw. Chcemy dołożyć swoją cegiełkę do inicjatywy odpowiedzialnego prowadzenia biznesu.

Z chęcią odpowiemy na pytanie „Who made my clothes?”, ponieważ osobiście znamy każdą osobę, która produkuje dla Ciebie nowe KUBOTY. Więcej informacji znajdziesz na stronie JAKOŚĆ.

 


KODY RABATOWE

  • Jak działają kody rabatowe?

Po dodaniu produktów do koszyka klikasz Zamawiam i przechodzisz do checkout. Tam uzupełniasz pole kod rabatowe, klikasz Użyj i udzielony zostaje rabat na Twoje zamówienie.

  • Nie otrzymałam/em kodu rabatowego po zapisaniu się do newslettera.

Upewnij się czy potwierdziłaś/eś subskrypcję w swojej skrzynce mailowej. Jeśli nadal nie otrzymałaś/eś kodu, skontaktuj się z nami na store@kubotastore.pl.

  • Otrzymany przeze mnie kod rabatowy nie działa.

Upewnij się, że kod rabaty został wpisany prawidłowo. Najlepszą opcją jest skorzystanie z funkcji kopiuj-wklej. Jeśli nadal masz problemy, skontaktuj się z nami na store@kubotastore.pl.


INNE

  • Czy jesteście właścicielami marki? Czy macie prawa do znaku?

Znak towarowy KUBOTA jest zastrzeżony w klasyfikacji nicejskiej nr 25 (odzież, obuwie) przez producenta starych Kubot od 1998 r. My, na podstawie zawartej umowy licencyjnej z właścicielem znaku, posiadamy wyłączne prawo do korzystania ze znaku towarowego KUBOTA w wymienionej klasyfikacji, czyli na odzieży i obuwiu. Wyprzedzając pytania, znak towarowy Kubota jest też oczywiście zastrzeżony przez japońską firmę produkującą m.in. traktory czy maszyny budowlane, ale w klasyfikacji nicejskiej nr 7 i 12, które związane są z produkcją maszyn rolniczych.

  • Ile będą kosztować klapki? Skarpety?

Klapki będą kosztować 199,99 zł, skarpety 29,99 zł, a worek 19,99 zł.

  • Dlaczego tak drogo?

Stawiamy na jakość, a w kategorii wysokojakościowych produktów jesteśmy najtańszymi. Nowe Kuboty to skórzane klapki handmade, w całości wykonane w naszym kraju przez specjalistów, którzy od pokoleń zajmują się produkcją obuwia. Gwarantujemy najwyższą jakość materiałów i wykonania, ponieważ osobiście znamy KAŻDĄ osobę, która robi dla Ciebie nowe Kuboty.


Twój koszyk jest pusty.

Kup swoje pierwsze kuboty